Oda Ne Burcu Esmersoy Geçmiş Olsun Mesajları - En Güzel Resim Paylaşımları Full Hd Kalitesinde

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Yazı Ust Reklam

16 Şubat 2020

Oda Ne Burcu Esmersoy Geçmiş Olsun Mesajları

burcu esmersoy anoreksiya nevroza

Sonunda ünlü sunucu Burcu Esmersoy da çileden çıkardılar. Burcu Esmersoy "anoreksiya nevroza" hastalığına yakalandığı haberlere isyan etti.

Son Dakika Burcu Esmersoy sosyal medya hesabından bir açıklama yapan Esmersoy " İnsanlar bana 'geçmiş olsun' mesajı yolluyor, 'ne oldu ya' dedim.. İnternet “HABERCİLİĞİ” yapılmış...




Benim hiç bir rahatsızlığım yok ama yakında bu haberi yapanların olabilir. İki üç tık alacaksınız diye özellikle insanların sağlığı ile ilgili yalan haber yapmayın canlar... Ben şimdi iş arkadaşlarımla yemeğe gidiyorum" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı